Vím z lidí vycítit, zda mají dobrou energii a tak jejich dokážu i odhadnout: Když chcete být úspěšná, je dobré to ovládat

Její matka dlouhá léta rozjížděla kosmetické salony či kadeřnictví, pak si otevřela vlastní podnik a právě proto jsem se tomuto byznysu vyhýbala. Nechtěla, aby ji s ženou, která je guru krásy, porovnávali. Dnes je však všechno jinak a Karolína dosáhla v mladém věku, opravdu velmi mnoho. Je jasným důkazem toho, že pokud se pro něco narodíte a někdo to ve vás nenásilně podpoří, musí to jít jen dobrým směrem.

Dnes již jako máma a dcera řídíte společný byznys – malou zemi zázraků a krásy pro ženy – jak si však vzpomínáš na vaše společné začátky?
Ano, neskutečně jsem tuto profesi podceňovala a upřímně jsem si ani nedokázala představit co všechno obnáší podnikání když jsem začala pomáhat už na střední škole. Nejprve jsem se věnovala jen marketingu a později sociálním sítím, kdy začaly být pro služby směrodatné a pak jsem měla na starosti vedení firmy v momentech kdy to pro mámu nebylo možné – to mi sice šlo velmi dobře, ale můj temperament a vůdčí povaha potřebovala tehdy přeškolit nakolik je v businessu někdy mnohem důležitější naslouchat jak řídit.

To je právě nejsilnější stránka mé mami, kterou jsem vždy považovala za benevolentní a teď když už některé podniky ve firmě řídím úplně sama, mohu říci, že najít rovnováhu v dobrém podnikateli a dobrém člověku je neskutečně těžký úkol, kterou právě ona vždy zvládala skvěle. Jsem přesvědčena, že kdyby tomu tak nebylo a nenaučila by mě tomu, nebyli bychom nikdy leadrem v beauty službách na Slovensku.

Ty sama ses jistý čas věnovala fotografii, distribuci různých zahraničních značek, managemantu v oblasti modelingu, nakonec si přece jen skončila v rodinném byznysu. Musí člověk absolvovat jakýsi osobní přerod v tomto směru?
Jednoznačně, já jsem se vždy v našem byznysu na chvilku někde objevila a pak znovu zmizela když mě chytila ​​nedospělými rebelie. V té převládala touha být jiná a vynikat, až později jsem pochopila, že mít možnost v životě excelovat v něčem co je ve vaší rodině roky, je výsada a ne negativum. Vnímala jsem to dlouho jako osobnostní selhání když si nenajdu to „své“. Jelikož v naší rodině jsou ženy tak výjimečné jako opravdu dobré víno počínaje mou mámou. Právě proto jsem měla pocit, že bych měla být „nová odrůda“ teď to vnímám tak, že být „dobrý ročník“ nezapomenutelného vína je dokonce větší pocta, která by nikdy nebyla možná nebýt toho ročníku předtím.

Co máš na své práci nejraději?
Spokojení klienti jsou pro mě určitě vůbec největší motivací a o nic méně motivující jsou pro mě spokojeni zaměstnanci, momentálně je máme už něco kolem 40 co je velké číslo pro menšího podnikatele a s tím přichází i velká zodpovědnost. Zda jde o klienty nebo zaměstnance, vědomí, že dokážeme přispět ke zlepšení jejich kvality života je pro mě největší radost. U klientů se snažíme aby byly služby natolik příjemné a bezproblémové, že se stanou jejich psychohygieny v dnešním uspěchaném světě. Při zaměstnancích je pro nás důležité být vždy transparentní a tak fér jak je to možné.

Jak vypadá tvůj den?
Momentálně bydlím v budově v níž se nachází nejnovější salón a zatím náš nejrozsáhlejší projekt DNA Beauty. Mou vůbec největší neřestí je spánek, takže mi to umožňuje vstávat až někdy o 8:00, raději pracuji do noci než bych měla být vzhůru dříve, jsem noční zvíře. Do hodiny jsem „dole“ kde se ještě věnuji celkem intenzivně našim recepčním nakolik je tato provoz nová a železo třeba kout za horka, dokud se dá.

Učím je vše od standardních věcí jako je objednávání či obsluhování klientů až po neštandartnejšie situace, které jsou pro mě za ty roky už zcela přirozené. Když jsem v salonu snažím se vždy promluvit také s klienty o tom co se jim líbí a co naopak, protože upřímný feedback je pro nás velkou pomocí. Odpoledne chodím na ostatní provozy pokud je to nutné, kromě další stabilního provozu salonu máme obchod s beauty produkty a kanceláře na import a export distribuce různých značek od vlasových příčesků až po parfémem, tám je třeba se věcem věnovat spíše technicky. Večer je můj čas vyhrazený sociálních sítí, reklamám a inovacím které vím nejlépe soustředit právě když všechno kolem spí – tento celý kolotoč končí kolem půlnoci – až druhé ráno.

Další zajímavé čtení

PR článek

Doporučené články